Alla inlägg den 4 april 2011

Av Madde Johansson - 4 april 2011 10:19

efter en helg med bara massa jobb 7-19 så har det ju inte hänt speciellt mycket,fick en stund i stallet igår kväll och släppte Chicago i ridhuset efter att jag tömkört honom en stund (han tyckte det var lite läskigt med två tömmar) ohc han gick bananas efter en stund,haha!! han sprang fram och tillbaks i ridhuset och sparkade bakut och bockade,det var nog skönt att få röra lite på sig,bara han inte gör det när jag sitter på    för då åker jag av igen.

det var tävlingar hemma i helgen men jag kunde ju varken hjälpa till eller vara med,det var tråkigt men det verkar som dom som var med "hemmifrån" är nöjda med sina resultat,det gillar vi!dax för min årsdebut snart...


hade sovmorgon idag med det bor ju en vrålapa här hemma spm inte vill att man ska sova utan skriker tills man vaknar och nu ligger han och sover så sött!


 

satan sover sött!

nä ska göra mig iordning för att rida båda pållarna.

Presentation


Fälttävlanstanten

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards