Alla inlägg den 7 april 2011

Av Madde Johansson - 7 april 2011 14:01

igår gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag skulle göra! jag sålde min bästa vän...

nu är det ju inte någon historisk händelse, för övriga hästvärden som säljer och köper hästar men för mig var det jobbigaste jag genomlidigt förutom branden i dec. Jag har lovat mig själv att aldrig sälja Judson! vi har tampas ihop i många år ca 16 tror jag och han är väldigt speciell för mig men jag kan inte vara självisk och ha kvar honom bara för att jag SKA, så nu blev det så att Cajsa och Christine (eller det är ju Christine som står som ägare på honom)köpte honom,jag har ju Loffe och Chicago och kan inte samla dom på hög,det bästa är att jag kan träffa honom varje dag så det blir ju inte så stor skillnad från nu eftersom han varit på foder hos dom,tror han kommer att få ett perfekt pensionärs liv och förhoppningsvis tävlar Christine någon dressyr tävling oxå.

  prinsen


nu ska jag försöka fokusera på tävlingar med Loffe! släppa allt det jobbiga bakom mig och glädjas åt det man har!


Presentation


Fälttävlanstanten

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards